Tjaaaabbbbbbbaa!!!!

hejsan!!

Nu har tiden gått på igen å det är höst ute.. om inte annat i luften. . kallt som skam juu... snart dags att starta igång elementen här hemma tror jag... å kanske stänga sovrumsfönstret. . sover ju bäst när det är kallt i sovrummet. . men nu kanske det är på gränsen. . .

Annars så tickar tiden på.. ska snart ut på APU.. fått plats på vårdcentralen i skara.... =) ringde dit i måndags och får lägga schemat som jag vill. . det känns skönt då kan jag ju fortfarande jobba mina nätter. . Ska inte oroa mig för det att det kommer bli mkt men det gör jag. . hur man kommer orka men det ska jag väl göra...=) allting går juu.. utom trasiga klockor och små barn som bror min säger..;) hehe... ligger ju nåt i det. . Jag kommer klara det... =) gäller ju att tro på sig själv..=)

I veckan så jobbade jag natten mellan måndag och tisdag, sedan åkte jag direkt till skolan och hade Social omsorg och sedan även Omvårdnad. . där fick vi se en del hemska bensår. . hur viktigt det är med rätt lindning av ben annars kan det gå riktigt snett. . . sedan kom bror min hit och vi kollade på män som hatar kvinnor och sedan kikade han på sagan om konungens återkomst. . drack lite kaffe och bara hade de trevligt.... 

Tyvärr kunde det gått riktigt snett när jag körde hem honom. . åker alltid ut på på E20 påfarten vid saab. . när vi kom på den andra påfarten vid vilankorset där så kom det en person som inte vet vad viktigt det är att kolla i speglar. . han/hon strunta i filen där man ska gasa upp utan ville direkt ut på våran fil och höll på att köra rakt in i min bil. . ja det fick ju bra som tur var.. .. men det är lite skrämmande. . 

Igår så grejja jag lite hemma, plugga lite å sedan så åkte jag hem till mor coh far, skulle ner till antikaffären i L-brunn och kika lite... hitta lite böcker... sedan åkte jag hem och körde varma mackor. . *gott ibland* sedan blev det en lugn kväll. . Lite kaffe drickande...

nepp nu ska jag fortsätta med städningen så det är klart för denna vecka..=) å sen har jag lite plugg med... bara att le å ha ett smile på läpparna..=) haha


Fundering på att göra äpplepaj med men de får vi se hur jag göra..=)

ha nu en riktigt sköööön torsdag..=)

Massa kramar

Johanna






Kommentarer
Postat av: Stumpan

Min gooooooosegumma!!=D .. måste hitta på nått nån dag snart igen!!=) Kraaaaaam <3

2009-10-15 @ 16:28:55
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Miin goooooooooosegumz..=) absolut... nu är det min arbetshelg såå vi får se om det kan passa ..=) Kraaaaaaaaaam<3

2009-10-15 @ 19:54:11
URL: http://junitjejen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0