Opps. . .

Tiden springer på och jag har inte orkat blogga. .  har vart förkyld så inni . . h*vete. .

Har inte gett med sig än men ska iväg å jobba i natt.. . första gången nu sens torsdag förra veckan. . hade väl klarat av att jobba nåt pass men det ville inte min brukare så det är helt okey. .

Annars så har det inte hänt så mkt i veckan. . jag har försökt kurera mig men det har väl gått si så där. . fått gå på nässpray och alvedon . . . Min bästa kompis denna vecka. . även om det inte är bra att använda för mkt såå har det vart guld värd att ha med sig. . 

Försökt att hänga med lite i skolan med och det har jag väl inte gjort men men det kommer nog. .

Ena kvällen i veckan klarade jag inte av ljud ens. . såå det blev film med text haha för kolla på tv gick faktiskt bra..haha knepigt ibland.....

Nepp nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan fara. . ska ut till mor och far imorrn och antagligen laga ena bromsskivan. . tiden springer ju på och den ska snart in igen. .

Ha nu en riktigt trevlig lördag...


Kramar

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0