Opps ett tag sen!!

Japp nu har de snart gått en vecka och jag har inte skrivit ett ord HÄR iallafall. .

men det har gått i ett kan man säga. . med jobb och skola och jobb och skola. . fattar inte vart dagarna tar vägen men det har väl att göra med att skolan och jobbet har tatt upp den största tiden av veckan . .. .

Fredagen så jobbade jag, 17 - 12..vi hade ju personalmöte innan med så det blev några timmar innan med. .
sedan på lördagen . Hmm åkte hem och var rätt trött kan man säga. . bara rasa i soffan när jag kom hem . . tog en bra bok och läste lite. . så skönt att slippa göra nåt.. tänka å bara va. . sen ringde far min och fråga om jag kunde komma ut så vi fick ordning på bilen. . Japp så det gjorde jag iallafall. .

Sedan så Hmm tänker på söndagen så. . jobbade jag. . men om jag gjorde nåt mer det kommer jag inte ihåg... 17-08 var det iallafall på jobbet ..

Måndagen då vart det plugg för större delen av slanten. . var iväg å besiktiga om bilen med och det var lite roligt men den gick inte igen. . fortfarande handbromsen som krånglar men far min skulle kika på detta iallafall..=)

Tisdagen så vart de fullt upp . . åkte hemifrån kl 08 vart i skolan och hade social omsorg och omvårdnad och sedan såå prata jag med en kompis ett tag och bara hem duscha och laga lite mat innan jag åkte iväg till jobbet och började kl 17 och jobbade till 08 i onsdags. . då plocka jag upp en klasskompis i Axvall och sedan åkte till skolan käka frukost och sedan hade vi lektion, då gick vi igenom kompressioner och blodtryckstagen . .tack att jag fick testa de en hel del på förra praktiken att de gick super bra att göra det nu. =) sedan hade vi en håltimme på 3 timmar så vi tog en prommenad och sedan käka lunch innan nästa lektion. . sedan fika jag en sväng med gumz med..=) TAAAACK GUMMAN!!!

sedan kom jag hem diska starta en maskin tvätt och tog en dusch. . sedan såå rasa jag. . vette katten hur fort jag somna igår... skrämmande. .

Idag hade jag skola mellan 8-9.40 och sedna vart de iväg till jobbet. . slutade 17 idag. .

Ja ni de går i ett som sagt och det blir jobb imorrn till 17 iallafall. . . sen lär de blir en urskön kväll hemma i soffan . .

Annars ja, är inte helt hundra tankarna far och jag känner mig lite nere. . dock är jag ingen höst människa såå det kan ju vart de som spelar roll ..

Nepp ta en skööön stund i soffan innan kudden

ha en bra dag torsdagskväll!!

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0