*Myyyys*

Japp nu kan jag känna mig riktigt nöjd..=)  Städat lägenheten. . nästan iallafall, golvet i sovrummet kvar. . har en massa tvätt där så därför kan jag ta det. .

men annars är lägenheten klar..=) sedan så har jag tvättat 3 maskiner varav 2 st med extremt dummafärger...

sedan skickat in 2 skolarbeten... så nu känner jag mig ritkigt nöjd å belåten...

Nu är det ju bara att se resultatet senare... men de vore skönt att få det på en gång.. men en kan ju inte få allt här i livet...=)

Annars såå är det lugnt... har ätit lite paj precis..=) Äpplen, hade plockat lite hos mor och far så..=) var tvungen att göra nåt åt dem..=)

Så nu sitter jag här med mina ljus tända och har myyst med lite kaffe å paj..=)

Nepp nu ska jag fortsätta myysa här å ni får ha det så bra..=)

Puss å kram

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0