Lördag. .

Var det idag ja. . . tiden går fort och nu är snart vecka 41 tills in endo. . 

Jobbet gick bra sist men var bra trött igår när jag hade slutat.. blev lite myyys i soffan eller jag somna rent ut sagt. . stenslockna kan man luugnt säga... haha... fick diskat innan iallafall... haha...

idag har jag vart iväg hela dan. . den har vart okey, delvis iallafall och lite negativ men som har gått till det bättre. .

Vakna vid halv nio, gjorde mig i ordning å var å hämta en tårta vid 10 tiden, sedan åkte jag å köpte batterier till bror min så han kunde agera fotograf som han gör på alla träffar vi är på. . .haha hans bliviande yrke tror jag, antingen de eller så bli kyrkguide på Kinnekulle, han kan dem allihopa.. . åkte ut till mor å far min och prata lite sedan drog vi till Kinnekullegården och åt middag med farmor och farfar, faster å min kusin... min farfar fyller 70 om nån vecka och då ska de inte vara hemma....

han skulle inte fira detta heller men nu  blev det så... åt en utmärkt god buffe och det var trevligt. . sedan så for vi och knalla vid munkängarna ( jag vet, skulle fota, kameran låg i väskan men men) hade bror min i armen hela tiden. . det var riktigt skönt ute.. lagom kallt och lite solsken. . var super skönt som sagt...

sedan åkte vi runt till både höger och vänster. . men till slut hamna vi hemma hos mina föräldrar. . där bjöds det på kaffe och tårta. . oxå trevligt och jag fick mitt efterlängtade kaffe. . hahha hade inte kommit upp i min normala dos..=P haha


sedan skulle far å bror min grejja med bilen, jag själv kan ju inge så är ett STORT HOPPLÖST fall på detta. . byta bromskiva och även ett par lampor. . Ja då har (ursäkta språket) gubbj*veln skickat med fel bromsskiva. . det skiljde 2 cm på den och den som satt på. . hmm... tack för den televerket. . sen när pappa skulle byta nummerskyltsbelysningen så funka inte de heller. . trodde nästan det värsta ett tag meen det löste sig som tur var.. . .  Så detta innebär alltså att jag har en skiva som inte passar å nåde dem om de inte tar tillbaka den och ger min antingen en ny eller pengarna tillbax. . då blir Johanna arg det kan jag lova...

Så nu har man kommit hem, eller ja har väl vart hemma en timme lite drygt. . och är helt slut. . fråga inte varför men är trött hela tiden känns det som. .  Å sömn verkar inte hjälpa det heller....

JA imorrn blir det ut dit igen så ska de grejja lite till om vädret vill hålla upp dvs. . annars är det plugg som står på schemat... har en del att göra...,

ha nu en ritkigt trevlig lördag å hoppas den har vart bra... (ni fattar vad jag menar..;)

Massa kramar

Johanna




(hade den en helg iallafall)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0