Lite tid!!

Japp nu har jag lite tid att plinta ner nåra rader..=) kommer nog inte göra det på några dagar sen för jag ska iväg till Gbg med jobbet och jobba!!

Nu ska vi se hur helgen vart... fredagen var en ritkigt knas dag på jobbet så när jag hade slutat så var jag rätt trött men var (som alltid när man är trött) tvungen att handla. . precis när jag skulle in på coop så ringde mor min å då var de på väg dit med... så då väntade jag på dem å då blev de lite matshopping samtidigt...;) trevligt värre. . 

sedan var de hem å KÄKA å sedan så rasa jag i soffan. . på lördagen. . hmm.. joo då hämta mamma å pappa upp mig å vi åkte till Skövde, mamma skulle shoppa kläder och pappa hitta nog en tröja med... sedan så. . Jag köper nästan aldrig skor. . högst kasnke ett par varannat elle var tredje år. . så mamma köpte ett par eller ja två par skor till mig. . ett par vinter och ett par gympa. . brorsan köpte ett par vinter skor med såå de billigaste blev på köpet..=) TAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCKKKKKKK !!!! mamma å pappa...=)

Sedan åkte jag med dem hem och fick lite mat å tjöta lite. . sen körde de hem mig för mamma å pappa skulle på någon revy i skara på kvällen!!

När jag kom hem gick jag över till grannen och drack lite kaffe å tjöta lite...=)

På söndagen, var de ju riktigt piisss väder ute..=/ men brorsan bytte däck iallafall på bilen och sedan så tjöta vi lite. . . Kvällen blev rätt lugnt... lite filmkikande..;)

Ja just de ja!! Jag å fia hade en lite promenad med Akita..=) hehe skojj att träffa dig gumz..=) *gillar dig<3 *

Igår så blev de en ritkigt rolig dag!! Mormor och morfar ringde och fråga om de fick komma hit och de fick de så gärna ..=) så vi drack lite kaffe och spela lite kort .=) Kanon trevlig och blev riktigt glad.. förstår annars om de inte kommer hit så ofta eftersom de är bra till åren (81) och jag bor på tredje våningen. . men de kom och allt var såå trevligt.=)

Sen ringde en gammal granne från Myråsen. . haha hon sålde eller ja hennes barn sålde för WWF och fråga om ajg ville köpa nåt, , brukar köpa utav dom så knalla dit och tjöta lite..=) hehe skoj som skam och sedan är hon så snäll att jag får skjuts imorrn till Skövde. . hon började 08 och åkte runt kvart i 7 så då hinner jag till bussen. .

Så skönt att slippa åka en resa buss. . sen blir det tåg till Gbg och sedan spårvagn vidare... allt ska nog gå bra, dock vet jag inte när jag slutar. . så men men de hela skall nog gå vägen . . =)

Ha nu en riktigt trevlig tisdag, här skall böckerna tas fram för sedan köra ut bilen till Mor och far!!!

Kram

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0