Halloy!!!

Hejsan på er!!

Denna kalla söndag. . fasen ingen värme ute. . brr hösten börjar komma nu. . vi prata om det igår att visst våren är fin när allt blommar men hösten kan vara fin med, me alla färger. . det syndes igår på Kinnekulle. . enda nackdelen. . är att det blir mörkt å som sagt att värmen försvinner. . *brr*

Nu ska jag snart göra mig i ordning å åka ut till mor och far. . ska plocka ihop en del skolsaker med... såå det blir gjort... om jag tar med det dit måste jag ju göra nåt..;) kan ju inte bara säga....

brukar inte ha svårt att arbeta med skolsaker. . bara det att ibland är det såå trökigt och man hittar gärna på annat när man är hemma....


Ha nu en trevlig söndag... här ska det förhoppningsvis lagas bil å plugga.. ;-)


Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0