Fredag!!

Japp då vart det fredag..=) tiden går fort, ska man räkna på det är de inte långt kvar till jul och julstressen. . Sitter och funderar på vart vi firar jul i år men tror det är i Skövde på julafton och Lidköping på juldagen om jag inte får jobba dvs... det är ju min arbetsjul i år...fast igentligen finns det inga lediga helger inom vården. . men ja det är ju som det är och man har räknat med det. . Det går nog att lösa..=)


Hade en kanon trevlig kväll igår med en massa mys här hemma.. .. inte helt fel de ibland... kunde känna mig nöjd med dagen och det gjorde jag verkligen..=)

Nepp nu ska jag göra i ordning ett par smörgåsar så jag har frukost och mellis imorrn på jobbet...

vi ska ha personalmöte ida därför så börjar jag tidigare. . annars hade jag börjar kl 17 som vanligt... men det går ju an när man ska dit...=)

Ha nu en riktigt trevlig fredag nu..=) njut av tillvaron..=) å hoppas det inte blir nån snö..=P


Kramar

Johanna


Ps: Man kan ju fundera på vilka som läser igentligen..=) kunde vara lite skoj att få reda på=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0