Spruta!!

Hejsan!!

Japp idag har jag tatt sprutan. . det känns lite i armen kan jag lova.. dock inte jättefarligt men det känns. . kommer väl kännas mer. . kan ju räkna med det imorrn iallafall....

Ja nu har det gått två dagar till på APU:n. . igår fick jag vara med på två op. en liktorn och hudförändringar. . Sen vart det en massa EKG å en å annat bltr. . och en massa saker jag inte kommer ihåg. . måste anteckna mer för jag glömmer av det..

Ida har jag vart på diabetesmottagningen. . intressant det med. . å nu ska jag snart åka till jobbet. .

Just det ja har besktigat bilen idag med. . den gick igenom och rullar nu ett år till..=)



Nepp nu hinner jag inte sitta här mer... fast skulle vilja!!

Ha de nu riktigt bra..!

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0