FARS DAG!!

Är det idag ja..=) Fast vi fira far min igår..=) hihi... brorsan är på kortis idag så då passa det bättre igår... =) Så blev lite mys å gött å lite choklad å nåra lotter till far min..=) *älskar dig*

Nu ska vi se. . det var ett tag sen jag skrev av mig ritkigt ordentligt nu. . så nu får vi se om jag får ner nåra ord..=P haha

Gbg med jobbet gick bra..fick dock åka ner å tillbaka igen men det gick kanon..=) sedan på torsdagen så luncha ja med gumman..=) TAAACK!!!

Sedan på fredagen så åkte jag ut till mor och far å plugga lite . . fick en hel del gjort faktiskt som tur var. . ska skicka in dem nu bara... har en 4 saker till som skall in i år men det får jag ta lite pö om pö annars orkar jag itne med det. . har insett också att jag inte skall ha för höga krav på mig själv med.. . allt går ändå. . ett G är ett G och det är ju godkänt..=)

Sen har ju praktiken tratt igång med... å trivs som en fisk i vattnet där... alla har hälsat å presenterat sig å bara de gör att man känner sig Välkommen. . sen har jag vart med lite överallt.. både med SSK och USK å även DSK. . alla säger Johanna nu har jag det. . vill du vara med??? självklart vill jag detta...

dock är det många influensafall och där är jag inte med... har inte tatt sprutan för det fick jag inte å sen finns det inge vaccin. . men annars har jag vart med på det mesta... kan ta ett EKG själv nu. . =) sen har de vart lite puls och blodtryck och även sett när de tagit stygn. . kommer få prova på det med i framtiden. .

annars knallar livet på . .har rätt fullt upp men det går bra. . känner dock att man inte hinner med alla runt om. . mina vänner och min familj. . men det kommer jag väl kunna göra såsmåning om..=)

träffade Holms igår..=)TAAAAAAAAACCCCKKK för en trevlig kväll!! hehe vi såg filmen twilight. . men njaa han var ju inte såå snygg som alla säga..=P men är la lite galen eller annorlunda.. ..=P


Nu skall jag grejja lite innan jag ska åka till mormor och morfar..

ha de super

kraaaaaaaaaaaaaaaaam
Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. TACCCCCCKKK!!! äntigen en vettig! ..haha.. fattar inte heller hur folk kan tycka han e snygg?.. haha...konstig smak andra har=D hahaha...

2009-11-08 @ 17:02:33
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0