1:a advent

Nu har första advent varit och vi närmar oss julen med stormsteg. . Med julen kommer oxå stressen, hur man skall hinna med alllt. . alla paket. . julpyntning. . (dock gör inte jag så mkt för jag är ju inte hemma) baka m.m. stress stress stress, tror julen är den mest stressade högtid vi har. .  meeen den är fin oxå.. nu regnar det ju på Anders dagen idag så då säger man att julen skall bli vit. .

Senaste tiden har det vart med praktik och jobb. . räknade ut att med betalda timmar på jobbet + obetalda jourtimmar och praktik tiderna så blev det sammanlagt 271 timmar den här månaden. . inte konstigt att man är trött. . det känns men som sagt samtidigt så har det varit en grymt lärorik period. . är riktigt glad att jag hamna där jag hamna. .

Nu ska vi se. . i helgen så har jag. . jobbade mellan 17- 12 fredag till lördag. . sedan åkte jag ut till mor och far och var där en stund. . =) fick lite mat m.m. mamma mådde dock inte bra, men hon hade fått sprutan mot svin. infl. i fredags så trodde att det berodde på detta!!!

Sedan åkte jag intill stan till Daggan och hennes gute..=) TAAAAAAAAAAACK för en underbart trevlig kväll!=) mkt kaffe och mkt tjöt... =) haha... skoooojj!!! Micke kikade dit me så=) kanon trevligt som sagt och underbara solstrålar de har till barn..=)

Igår så sov jag läääänge det vill jag lova. . såå skönt, sedan vart det nästan bara att plocka upp adventsljusstakarna och ta en dusch packa väskan och lägga den i bilen för att sedan ta cykeln ner till stan å möta upp mor och far min..=) för det var ju skyltsöndagen och kikade på tomteparaden..=) brorsan var med där såå..=) riktigt trevligt som vanligt. . sedan cykla jag hem och sedan var det bara att bege sig till jobbet. .

Jobbade till 08 idag och sedan tillbaka till skolan för första gången på 5 veckor och ha lektion till 09.20 sedan vart det en kopp kaffe och tjöt.. =) alla bara bubbla om praktiken. . någon hade haft det riktigt illa och inte gått dit de sista. . vad det hänger på handledaren egentligen . . och hur man blir bemött av all personal. . Synd hon var så grymt nervös innan så.. tråkigt när man får en dålig upplevelse. .

sedan åkte jag å hämta ut lite grejjer som jag hade köpt av världsnaturfonden. . kompisens ungar säljer så..

Nepp om jag ska försöka plugga lite men är så grymt seg att det känns som det kvittar..!!!

Kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0