Veckan som gått!!

Japp nu var det ett tagsen igen men tänkte försöka plinta ner lite, dock inte allt en del håller jag för mig själv..=P

haha, föreläsningen vart helt super... kommer inte ihåg om ja skrev om den förra gången men då blir det dubbeltupp=P
kanon som sagt var iallafall..=)
provet gick väl si så där, får förhoppningsvis svaret imorrn..=) om ja har tur bara det blir G iallafall..=)

sedan var de skola och ja, hmm slut på psykologi lektionerna nu iallafall, dock 2 arbeten kvar som ska in där och 1 etik och 1 vård och omsorg.. sedan är denna terminen klar, får antagligen sitta lite med det i helgen... =/ men men är lååång ledig denna helg med... haha.. men nu går ja för fort fram=P haha veckan som gått var det juu...

torsdagen var det jobb på dagen och sedan ringde gumz å bjöd på grillning..*mumma* nu är säsongen igång..=) kanon trevligt var det iallafall och vi tog en massa kort..=P skoj skoj skoj

fredagen vart det jobb på natten, dagen vart ganska lugn om ja minns rätt.. haha brukar vara det när jag jobbar natt... haha... sedan gick jag av 12 på lördagen, blev en tur ut till mor och far då=)satt i soooolen lite.. *som är borta nu*
sedan åkte jag och gumz till lidköping och käka med Matte som sällskap=P haha.. sedan gick hem till honom och kolla på film, var såå trött de sista såå ja kände mig dygnrak men hade bara druckit cola... haha ojoj tokigt de kan bli ibland... haha

söndag till igår var de jobb och sedan ja kvällen håller ja som min än så länge..

nu har ja handlat lite ida och diskat.. nu ska ja plugga lite innan ja åker till jobbet..=)

Har skola imorrn och sedan är de jobb 10 - 17 på torsd och 8 - 17 freda dåå fyller gumz år=)
lördag markanad och kanske fest??
sedan vet ja inte mer är ledig till torsda kväll iallafall:..=)

ta hand om er nu

kramar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0