Söndag=)

Japp idag var det söndag, vakna relativt pigg imorse... fast klockan var nog närmare 10.30 innan ja masa mig ur sänga..=P fasen vad goo den är ibland..=P

Ringde till jobbet för att fråga om jag skulle komma imorrn och jobba, eftersom ja låter som ena skata ida me och hostar en del så...  han får ju avgöra om ja ska jobba eller ej, men han ville ja skulle va hemma imorrn me å jobba tisdag kväll... såå det får bli såå...

Sedan tog ja bilen ut till mor och far... mamma hade mat till mig ida me..=) kors vad bortskämd man kan bli ibland, vilket påminde mig att jag måste ut till bilen och hämta en sak....

Haft en trevlig efm där ut med lite kortspel tjöt och slappande... =)

sedan såå nej de är min lilla hemlighet...

nu har ja kommit hem med en jäkla skallebang..=( blir nog kudden snart...

imorrn såå är det full rulle

städa
handla
bet. räkning (hatar det)

Ja en del men men de blir nog bra

ta hand om er nu

kraaaaamar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0