Några dar sen sist..

Igen...

Gumz va precis på mig att hon tyckte jag blogga för sällan..=P tack gumz för en trevlig kväll..=) lite tjejsnack och blegga på tv:n är aldrig fel..=) gillar dig tjejen..=) allt blir nog bra ska du se..=)

hehe fick tillbaka provet i veckan med=) hade 29 av 34 och fick slutbetyget i medicinsk grundkurs ett MVG är såå jäkla glad ..=) känns toppen och sedan att jag fick VG i vård och omsorg, gjorde mig ännu lyckligare att jag har klarat det..=) ahh... =)=)=)=)=)=)=)=))=)

nu är de bara etiken och psykologin kvar... hehe får la besked om de i veckan tror jag... =)

annars har de vart rätt lugnt... mkt plugg...  hade ett stort arbete i etiken som skulle redovisas och lämnas in i torsdags...  såå skönt att de är avklarat...

nepp om ja ska ta de lite lugnt nu.. har jobbat i natt så..

ta hand om er

kraaaaaaaaaaam

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0