Kvällen, säger skatan=P

Haha...

kraxar fortfarande men men de tar nog ett tag innan de går över, ja som har svårt att va tyst med såå=P eller vad säger du gumz...=P man blir som man umgås... ;-)

haha, är som sagt fortfarande inte riktigt bra men tog en tur ut till mor och far... skönt att komma hemifrån lite, klättrade snart på väggarna här... haha även om de vart sknt att ligga i soffan och inte göra ett dugg för energin inte fanns....

har ju inte gjort jätte mkt där ute ida heller, mamma hade mat till mig när ja kom dit, stekta färskpotätter me bacon å stekt ägg... gött som ja vet inte vad, även om ja inte har en jätte mat lust... sen klippte mamma gräset å pappa måla, de gula huset hållet på att bli rött men de tar sin tid... en vägg är inte lätt att göra eftersom han byter bräfodringen... eller vad de nu heter... underhöll brorsan med lite kortspel... blev slagen ida iallafall... haha... ibland har man turen på sin sida ida vart den på andra... =P sedan fika vi lite, de åt glass till kaffet men ja kan ju inte äta det.. för då är ja liggande..=( hatar skiten... men men de är ju igentligen bara fördel med det.. isglass kan ja ju äta iallafall..=)

sedan fick pappa försig att grilla körv såå det blev de, sen stupa ja nu när ja kom hem för en timme sen..=( dåå tog energin slut.....

sitter här med mina tankar å funderingar... jaja de löser sig nog....

tack för en underbar dag mina älsklingar.. ni betyder allt för mig=) <3

kraaaaaam på er andra...=)

Ps: saknar dig gumz..=)

Kommentarer
Postat av: stumpan

haha.. =D ... precis;P ... jo de va en rumän=D hahaha...bror min i ett nötskal you know!=D ... miss you tooo!!=D

2009-05-24 @ 08:11:28
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0