Helg igen och ja är sjuk..

Japp nu var det fredag igen och det är min lediga helg... men ja är dunderförkyld.. låg hela dagen igår...=(

det hela börja i tisdagskväll när jag vakna upp efter min sömn... hade ju gått upp innan fyra för att köra jobbet till Gbg och kom väl hem runt 3 tiden... vakna upp upp med ont i halsen och snuva.. sedan kom hostan på onsdag med...=(

va iallafall i skolan då, sista lektionen såå tänkte jag försöker nog..=) å de gjorde ja men fasen vad ja mådde sen när ja kom hem... jaja, skulle ner till VCT på efm såå åkte dit och va helt färdig när ja kom hem, då kom febern med så..=( inte alls roligt juu...

fick sjukskriva mig från jobbet de här två dagarna iallafall, han är ju ny opad såå de är ju inge bra att åka dit då juu....

igår låg ja här hemma hela dan, kollade ¨på film hela dan... sen somna ja stenhårt när ja la mig...

känner mig lite piggare ida .=) som tur är men inte såå bra som jag vill.. men men de är nog på ge åt rätt håll iallafall känner att de lossnar när ja hostar och även i näsan med... men men de tar sin tid..

kan ju va såå nu när jag är klar med skolan fr den här terminen att jag tillät mig att bli sjuk... kan ju va såå.. har ju inte vart sjuk sedan ja åkte in för gallan förra sommarn... såå känner att de är okey då...

nepp om ja ska ta mig en dusch, måste ner till apoteket å köpa alvdedon...

ha de gött

kraaaaaaaaaam

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0