GRATTIS MAMMA, GUMZ & MORMOR

Hehe såå nu fick ja in allt i en enda rubrik..=) hihi

GRATTIS PÅ ER ALLIHOPA=)

Helgen har vart toppen..=)

Fast ska börja med onsdag..=) Va i skolan först, fick inte tillbaka provet =/ kommer väl på onsdag=)
sedan åkte jag och fira mormor och morfar..=) hehe de har ju fyllt bägge två såå dåå passa ja på..=) hihi spela lite kort och hade det trevligt..=)


Torsdag var skola och jobb..=/ trött på skiten nu... snubbla då med, fastna me foten i hans sele och stöp rakt fram..=/ hand och fotleden gör ont kan ja säga...

Fredagen va de oxå jobb, till 17 for hem, gjorde i ordning mig och sedan såå åkte ja å fira gumz..=) GRATTIS TJEJEN ocj tack för en trevlig kväll... haha va tillbaka lite senare me ett par andra kompisar och de va inte min idée utan nån helt  annan....:P

igår var de marknad me gumz..=) hitta en väska och ett par tofflor... tack för en trevlig dag gumz..=)
Sedan på kvällen va de skara som gällde framtill 9 och sedan såå åkte ja till lidköping, kompisen hade fest, fast ja va nykter..=) skoj att se alla... =) både fulla och nyktra..=)

Nu ska ja ut till mor och far..=) å gratta mor min..=) GRATTIS MAMMA..=)

sen ja vi får se vad som händer. ;-)

Kram kram
 Johanna

Kommentarer
Postat av: stumpan

Taaack gumman!!=) .. o du ska bara veta vad vi har planerat för din födelsedag;P HÖHÖ...=D

2009-05-12 @ 06:32:55
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0