Släckte ni igår???

Det gjorde jag iallafall när jag kom hem..=) tände en massa ljus och sätt här med datan i knät..=) haha den kan man ju inte vara utan...

Hade en trevlig kväll igår, först hos mor och far och sedan här hemma... skratta en del igår med... faasen gumman, vad ni jämt ska hålla på..=P men skoj var det.. =) sen blev jag sittande här och skrev med någon annan, klockan sprang iväg iallafall..=P tror jag somna vid halv tre fast det var ju sommartid då..=P

Hos mor och far hade vi räkfrossa..=) Mumma de ni... hihi.. såå det var kanon skoj där med...

Nu ska ta å göra mig i ordning och sedan fara ut dit igen, ska låna deras tvättmaskin lite... här hemma är det fortfarande knasiga tider juu....

ha de super

kram kram

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Haha.. jajjamen, ja släckte allt!=) ..men inte datorn.. som du o mattias säkert märkte!=D .. får skicka den konversationen till er sen om ni e lite hängiga nån dag.... 25 sidor...HAHA!!=D ... men roligt hade vi!=D

2009-03-29 @ 12:34:29
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0