Lördag...

Halloy..=)

Ida vart de lördag, vart tar veckorna vägen igentligen?? bara springer på.. kan man lugnt säga..

Kvällen igår var kanon trevlig..=) tack gumman, men ditt fnitteranfall där.. haha, jösses... vi valde rätt film iallafll..=)
Airbuddies ...=) hihi barnfilm eller vad säger man??
Sen lite gurka och dipp och lite smått å gött..=) En hel perfekt kväll..=) TACK igen gumz...=)

Ida va ja vaken vid 9 sov riktigt gött i natt och sedan käka jag lite frukost och sedan blev det en prommenad till centrum, var på biblan och lämna tillbaka en bok och sedan gick jag till VIP och lämna tillbaka filmen... sen blev det en liten extra runda till... helt okey och skönt var det, regnet kom precis när jag var på hemvägen..

Har duschat och ätit lite och pluggat, nu funderar jag på att sussa en liten stund.. för ska sedan ut till mor och far, de ringde och bjöd mig på räkfrossa ikväll..=) vid 18 tiden,.. =) mumma de men sedan är jag ledig om någon vill ses..=)

Nepp ska nog ta å blega på tv:n lite nu eller blunda en sväng..

ska betala mina räkningar sen, inte lika roligt...

kram kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0