Koffeinfritt

Japp nu är jag inne på 3:e dagen koffeinfritt eller ja nästan, kaffet är utbytt mot té.. Hmm absolut inte lika gött alls.. men men vad ska man göra... magen ballade ur rikitgt rejält såå måste ju börja kolla nånstans... och kaffe mängden ökade rejält e.o.m. skolan började och är rädd att den kasnke börjar öka igen när man kommer dit... men det är ju 3 veckor dit såå...

Pratiken knallar på bra, ska absolut inte klaga... ska iväg ikväll och köra ett kvällspass... blir min 3:e helg på rad med jobb och praktik men men de får la gå de.. är ledig imorrn och då har ja bokat in gumman..=) ska ha en tjejkväll tror jag..=) eller vad säger du gumz.. ??

På söndag blir det jobb och jobbar då 17 - 17 såå ett lååång pass men jaja de är ju som det är... sen är det praktik resten, så lite man har vart på jobbet nu de sista är som semester nackdelen är bara att de blir inga pengar i slutändan och sen är ja ju inte ledig heller... prakik praktik
, men trivs som fisken i vattnet där såå.. ska inte klaga.. har fått lite mer fria händer nu med så...

ÄR RIKITGT GLAD NU MED.. HAR PROV I SKOLAN INNAN JA GICK PÅ PRAKTIK OCH FICK RESLUTATET IDAG VIA SKARABORGSDISTANSEN OCH HADE 55p OCH MAX VAR 59p KÄNNS SÅÅ HIMLA SKÖNT..=)

nepp om man ska diska lite nu och få i sig nåt krubb..

ha de gött mina vänner

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0