Hejsan Hopp!!

På er!! Hoppas allt är bra med er..=) själv mår jag toppen, dock lite slöer men det får väl gå..=)

Gårdagen var helt perfekt.. älskar verkligen min familj..=) Fick mat först när jag kom ut, mammas köttbullar potatis och sås med grönsaker.. mumma de ni..=) och sedan la dom sig i soffan lite, sedan sken ju solen såå vi skulle ha grejat med deras häck men det blev inte så utan vi satte oss i varsin solstol i solvägga och prata gamla minnen, toppen trevligt var det, christian var inte med utan bara vi andra för han var iväg med ängsrockarna.. men vi prata om allt möjligt.. hehe mkt skratt blev det allt..

sedan huxflux blev det så att vi skulle bränna av kullen, massa gammalt gräs och så, var lite för blött så allt brann inte men det mesta gick iväg och ena sidan sa det poff så var det borta.. hehe det ligger nåt i de med att man aldrig ska leka med elden...

Ja fuska lite igår, det blev en kopp kaffe men det var de värt och den smaka ljuvligt.. magen verka som det palla det iallafall... Kom hem vid 8 tiden och då hade jag med mig på morden i midsomer avsnitt från mamma som jag kolla på... det är toppen med dom för man behöver inte se från början och man kan verkligen inte eller jo lite kanske men det är svårt att lista ut vem mördaren är...

somna gött iallafall

ida har ja inte gjort så mkt, de ringde från jobbet förut, han hade opererats i fredags men förkylningen hade inte gett sig såå de hade åkt till KSS igår men han får komma hem ida, så ja börjar kl 18 istället för 17, han var trött så kan tänka mig att de blir en lugn kväll... stackarn, ...

såå vad ja ska göra nu i en timme de vet ja inte är ju klar så.. blir la att sitta och blega på tv:n, finns en massa annat ja hade kunnat göra... men orka=P

Hoppas eran helg vart bra och att ni mår bra..

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

2009-03-23 @ 10:28:41
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Oj, klicka fel=D haha.. skulle bara säga att ja hoppas de gått bra på den långa arbetsdagen igår/idag?=) .. Kraaaaaam

2009-03-23 @ 10:29:44
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0