God morgon eller förmiddag=)

Kanske man ska skriva..=) hehe och jag är uppe..=) hihi som sagt gumman en blir gammel och ändrar sig totalt..=P haha

Gick kanon igår på praktiken, var inte alls mkt att göra.. sen var vi iförsig en + i personal med så kan ju ha med det att göra...

Var så nära att bryta koffeinfritt igår med var såå grymt sugen på en kopp kaffe..*mmm* men stod på mig men hade gjort nästan vad som för den koppen, sååå tror det blir en kopp hos mor och far idag... ska ut och färga håret på mamma ida så.. sen ska de bli skönt att komma ut dit lite med och bara va...

sen ikväll såå blev de inge med gumz... =/ ho har en massa tenter..stackars gumman.. men du klarar det !! Det tror jag iallafall..=) såå för min del blir det nog en mysig ensam kväll hemma

Borde städa men äsch tar vi en annan dag...

ha en riktigt trevlig lördag nu=)

Puss å kram ses på stan!!

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tack gumman!=) .. nä, o sen när han kom hit så visste han inte ens att de va kontraktet han skulle skriva på trots far min hade berättat de för honom=/ .. så meningslöst.. men nu e de ju påskrivet iaf..=) ..osså fick ja ju hjälp i morse.. men hela dan e ändå helt "förstörd"..haha.. =) .. hoppas de går bra o färga idag gumman.. kan du inte lägga i lite rosa? ;P hihi.. Kraaaaam

2009-03-21 @ 17:48:54
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0