Utmanad

Blivit utmanad av Veronica.. =)

Vad heter du i mellannamn: Åsa
Har du några syskon: Två små bröder eller ja 17 å 18 å är längre än mig men små..;)
Vart går drömresan: Har alltid velat åka till Brasillien
Vart går mardrömsresan: Oj, vet man ju inte förrän man är där juu=P
Favoritmat: Mammas köttbullar..=)
Mat du absolut inte äter: Blodpudding
Favoritämnet i skolan var: Hmm, svårt, omvårdnadsämnena, annars var de Barn och fritidsämnena..
Tråkigaste ämnet i skolan var: Engelskan
Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Diska, blir ju såå mkt skitigt igen såå fort..=P
Skostorlek: 41
Nämn 1 skådespelare du gillar: Njää ingen speciell
Drömyrket är: Ojojoj, just nu bli klar Usk men annars vette katten...
Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Städare,
Detta irriterar mig: Att folk är för enkelspåriga
Detta gör mig glad: Min familj och mina vänner..=)
Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Alla karaktärer i Saltkråkan..=)
Favoritmotto: Har två: Allting går utom trasiga klockor och små barn, och Man blir som man umgås..=P

Jag utmanar: Stumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0