=) Frukost på stan

Hejsan!!

Hoppas allt är väl me er..=)
själv är de toppen.. ska absolut inte klaga.. fick min tvättmaskin igår, köpte den halv tre å halv fyra var de här å lev. + installera den... snabba ryck..=) såå igår va de två maskiner som gick å ska nog sätta på en till snart...
tvätten har ju inte vart priotet nummer ett nu de sista... utan ja hade behövt åka ut till mor å far å tvättat nu i dagarna om de inte gick såå här bra...=P

Haha alltså kom skatten i tisdag.=) såå känner mig lite riker..=) haha....

Nu har ja kommit hem, eller för en stund sen.. vart å fikat me gumz ¨på stan... eller snarare frukost..=) TAAAAACK GUMMAN!!!! alltid roligt att se henne, å få sig lite skratt..=)

Nu börjar ögat lugna sig lite me eller ja de aknske ja inte har skrivit om min mitt vänstra öga blev kanon irreterat igår... knall rött å sved å klia... trodde de va linserna men men...

bättre ida iallafall.. såå nu går de la åt rätt håll...

nepp nu ska ja städa å tvätta lite tror ja..=9

ha de gött..=)

Kraaaaaaaamar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0