Trevlig kväll igår..=)

Japp det blev de verkligen, =)

Men först, det spöregna verkligen när ja gick till bussen, var genom sur när ja kom fram till stationen..=/  trots paraply och bra jacka, flece tål mer väta än man tror... jaja kom fram å tid... men då var bussen sen..=/ hade tur som kom med nästa... haha... sen hämta henke upp mig... tack..=) sen satt vi där å tjöta lite innan de skulle bort.. alltid trevligt tack tack..=)

sen for ja vidare till Holms, träffa Martin och Anton på bussen..=) satt å prata me dom en bra stund... haha busa oxå me charmtrollet..=P hehe... han var såå gullig när ja kom dit, då kom han först till mig å gick sen iväg, när jag inte följde med såå kom han tillbaka å kolla på mig precis som hallå, du ska ju med här... hehe sen visa han mig sitt rum å sim nya planch..=) en me bilar från Disney... såå söt... det var verkligen gulligt att han ville visa mig... såå de va grymt skoj..=)

fick lite kvällsmat å kl ticka... haha... trevligt som sagt å de får vi verkligen göra om..=)

Nu har jag diskat å plockat fram lite som ska med ikväll... ska snart in i duschen me... å betala räkningar... =/ inge roligt de ni... men men.... måste göras...

fick ringa till NS ida me å skälla lite... de hade inte betalat ut allt som ja skulle ha denna månaden såå ringde å va lite arg men de skulle komma nästa vecka tror ja... Hmm att man ska behöva ringa å säga till..=(

Nu är de en hel del jobb framöver å hoppas verkligen att de går bra... annars blir ja nog tokigt... tyvärr eller ja kan nog inte bli nåt man redan är... =P

såå här ser min kommande vecka ut..:

Fred-lörd 17-12
sönda - månda 17 - 08
tisd - onsd 17-08
torsd 8-17
freda 8-17
lördag 7-16 (skara)
sönda 15.30 - 21.30 (eller 21)
ledig månda tisda...

sen kommer ja inte ihåg mer... men men de kommer väl....

Nepp nu ska ja duscha...

ha en riktigt trevlig fredag nu såå hoppas ja att vi hittar på nåt imorrn..=)

Kramar
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0