Måndag tisdag..

Japp tiden springer på kna man lugnt säga... wipps såå har en vecka gått...

Söndagkvällen som jag trodde skulle bli lugn men de blev de icke.. =) några kompisar ringde å sa att de skulle bli krubb på stan å ja va välkomen om ja ville..=) såå knalla ner till stan, för bilen våga ja ju inte ta.. sedan fick ja sällskap att knalla hem me..=) TACK för en trevlig kväll..=)

Igår vart de jobb, japp jag vet har semester men nåra pass är ju inbokade sen i Maj i Skara, det blir lite extra pengar å ja kan spara lite av mina semesterpengar till pluggande till hösten... men ja vet ska inte ta nåra extra pass nu de två veckor som är kvar men ja de har ja gjort.. jobbar i kväll i Skara.. men sen ska de bli lugnt... jobbar 15.30-21.30 ikväll...

Igår gick de kanon..=) skratta och skojja å alla - de va då på tiden att du kom hit..=) saknat mina gamla..=) de är för goa, de flesta iallafall.. =) å ja trivs, mer än ja trodde.. =)

Men Veronica ja lovar att ja ska ta de lugnt.. inte nåra mer x-tra pass dessa två veckor som är kvar..=) JAG LOVAR!!

Igår efter jobbet såå åkte ja upp till supermarket för ja skulle ha mjölk som va slut å missa att köpa de sist.. kaffe utan mjl dåå dör jag... =P haha nej inte riktigt men för att kunna förbruka den mängden såå klarar min mage av de bättre..=)

kvällen var lite tufft, men men de är min ensak... inget ja skriver här om...

Å nu ska ja snart åka å jobba, japp för snäll ja vet men men... de ska nog gå vägen..

annars denna vecka såå är det jobb torsdag kväll å lördag 7-13 sedan träffa Veronica å Anton på fredag..
ska ev klippa mig imorrn..=) nu är de ett måste..=p

Ha de gött nu

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0