Kvällen!!

Japp kvällen på er..=)

Hoppas eran måndag vart bra=) min har vart kolosallt lugn... jobbade ju i natt å timmarna kan väl räknas på en hand - 3 fingrar... haha... fast det vart gott humör såå de gick enkelt att jobba, bara jag som inte kan sova...

Sluta 8  ida iallafall var väl hemma runt 9 tiden... trött var jag och bara satt här hemma ett tag, orka liksom inge... sen har ja iallafall plockat lite smått å diskat å tvättat ett par maskiner...såå de känns gött... har en del dumma plagg å färger såå blir nåra enkla ibland å då är de lika bra att köra dem såå...

ganska gött med en sån här dag med... fast jobbigt...

såå funderingen finns att bara gå å lägga mig å läsa.....

tror min kära "hatade" period kommer me såå...=( har ont i magen... hatar den verkligen men men ett tecken på att de står rätt till....

Nu ser ja på GI JANE har sett den 100 ggr tror ja men den är bra... den å popcorn blev de ikväll..=) gott gott enda nackdelen är att det fastnar mellan tänderna..=( blir tandtråd ikväll..=P rejäl omgång med... haha....

Nu får ni ha en trevlig kväll å bra dag imorrn om vi inte hörs..=)

kramar

Johanna

Ps: kan väl skriva vilka som läser... har inte en susning mer en kanske en eller två..=)





Kommentarer
Postat av: Stumpan

Fiiint kort gumman!!!=D hihi.. jag läser juh så klart!.. but that you already nooooooooooooooow!!=D hihi... Kram stumpelisa min!

2009-07-28 @ 13:33:28
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0