Klippa mig!!

Japp ida ska jag äntligen klippa mig, det behövs verkligen, har inte gjort de sen novemeber... de är dags nu tycker jag... haha... får nu se bara hur de blir..=P vet inte riktigt, sen blir de ju en diskussion me mor min me.. brukar de alltid bli..=P haha... men hon är ju snäll som hjälper mig..=) behåller nog de kan ja kan på längden å sen blir de upp klippt i fram å i bak... ja de ska ju gå å ha i tofs me dvs, för jobbet skull...

de gick kanon å jobba igår... tiden sprang på å de blev en 7500 steg på hela kvällen, tycker ja är bra.... =) för min skull, kändes i benen när ja kom hem...

sen satt ja å kika på nätet lite... tiden sprang på å ja va i säng rätt sent... haha, seg ida men jag är ignen morgonmänniska, så är det bara... skulle nog passa att jobba natt..=P haha....

nepp ha en bra dag nu..=)

Kramar

Johanna






Ja ¨å söta gumz..=)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Haha.. ja ursöt!.. NOT hahaha... tok där!.. hoppas de blir bra me klippningen idag gumman!=D Kraaaaaam=)

2009-07-08 @ 12:03:33
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0