Jobb. . .

Japp ska snart dra iväg å jobba ett 15.30-21 pass eller till 21.30 de märker vi när jag kommer dit.. haha noll koll huvudsaken är väl att man vet när man börjar... får hoppas jag är i 4:an ida me.. känner mig säkrare där... vart mest där hela tiden...=)

Igår hade ja en trevlig dag ute hos mor coh far, fick lite mat när jag kom dit.. å sedan såå åkte vi intill stan igen beställde tårtor till pappas 50års dag..=) nästa torsdag.. haha han blir riktigt gammal gubbe då..=P *älskar dig*
sedan åkte vi hem igen, plocka lite ute i trädgården, blir ju en massa små bös nu när han har rivit ena gavlen... sedan klippte mamma mig å ja blev kanon nöjd..=) sedan såå.. åkte vi till KarlIngrids i lundsbrunn haha, en anitk affär me hur mkt som helst.. blev nästan snurrig i skallen... haha skoj va de ialalfall sen åkte ja hem... trevligt helt enkelt..=) Älskar mig familj..=)

nepp nu ska ja snart åka.. måste fixa lite till innan..

här kommer lite kort på nya frisyren..=)

Kraaaaaaaaaaa,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0