Fredag kväll!!

hejsan på er!!

Nu såå har ja kommit till ro att skriva, igentligen borde jag laga mat ikväll men orkar verkligen inte... får ta å köpa imorrn på jobbet tror jag...

Nu ska vi se, skrev i onsdags senast... kvällen var jag super trött på som sagt sov ju inte alls mkt natten på jobbet såå... slockna om jag minns rätt fort iallafall... även om det tar sin tid för mig att varva ner... *hatar det*

Igår var det jobb för hela slanten kan man kalla det, men det var en grymt rolig dag... haha... skratta såå magen gjorde ont... men hihi ja såå ska det vara... hela dagen flöt på iallafall.... igår kväll tror jag att ja var i säng till 9 de ni.. inte ofta... ska försöka att komma i säng i tid nu på veckorna såå dygnen börjar rätta till sig... om det nu går... =P

Ida har de oxå flytit på, på jobbet även om vi har haft det osis ett par ggr... såna dar tycker man synd om någon... men men han tog det med gott humör...

å nu sitter jag i soffan med en rejäl skallebang och ont i magen..=( men men det ska väl gå över får vi tro..=) blir nog kudden tidigt med... ska ta en dusch snart hade ja tänkt...

Nu kommer funderingarna ju mer man närmar sig mitten på augusti å skolan börjar igen... jag vet mamma sa till mig att ta en sak i taget å se inte hela biten men kan faktiskt inte låta bli... det som var i våras  var jobbigare än jag trodde å ville visa... det gick i ett å man missa en hel del med vänner och så... familjen med... å jag som inte är någon höst människa... min kusin sa till mig att fokusera inte såå mkt på betygen men det är rätt lätt att göra det när man vill lyckas å ha bra betyg... det kanske kan ge nåt... men jaja vi får se, får ta en månad i taget å bearbeta en kurs för sig... som tur är lärarna förstående med jobbet med såå det var inga bekymmer med att jag missa rnåt ibland eller kommer sent ofta... haha å de berodde inte på att jag försov mig på morrnen utan att de tar ca 25-30 min från Skövde till Skara... nej det kommer nog ordna sig om ett år är jag klar USK och kan kika på jobb lite här å var....

nej om ja ska ta å duscha nu innan det börjar på tv:n halv åtta... för sen lär jag inte orka... kl ringer ju 06.00 imorrn, börjar 07.00 och det är i Skara... det tar ju inte lång tid dit.. som tur är...

slutar 16 imorrn och sedan lär det bli att åka till mor å far min, saknar dem nu...

ha nu en riktigt skön fredags kväll på er....

kramar

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0