Finner inga ord för...

senaste dygnet... fy fan säger jag bara...

dock inte jobbet utan en massa annat... för det första har jag haft sån jävla mensvärk såå fick inga sömn timmar i natt alls... eller jag kasnke från kvart i sex till tio i åtta eller liknande när de andra knacka på dörren såå vakna jag... men dåå hade jag inte sovit nåt alls.... fick till och med gå ut lite å vandra för at jag inte kunde göra nåt åt det... faan hatar såna tillfällen alltså.... inte ofta jag får den smärtan men nu var det riktigt för jävligt... ingen tens hade ja med mig heller såå... fick gå med alvedon men det hjälpte inge de heller...

tog mig hem iallafall, var tvungen att handla nödprovianter innan.... sen rasa ja här hemma i soffan... körde med tensen å sitter med den nu....

Men har haft en helt underbar stund med gumz ida..=) tog en kaffe på Gustavssons och sedan skulle hon till coop och handla såå jag åkte med dit..=) alltid trevligt när man är två..=) TACK FÖR IDA GUMZ!!!

köpte inte mkt men hitta en ny almanacka och två hjärtan på tråd, sen köpte jag block eller jag å gumz gjorde det ihop sålde ut 15 block för 99 å ja ville bara ha 5 såå vi dela systerligt..=) sen blev de två filmer med..=) som sagt en underbar efm..=) kan absolut inte klaga... men rasa i en hög när jag kom hem... räknar med en tidig kväll i säng... ska ju jobba tidigt nu 3 dagar på rad såå...

nej nu ska ja ta hand om mina blommor och fundera på vad det ska bli för mat imorrn... har köttfärs hemma såå kan bli de å spagetthi, har ju ingen matlust nu när jag har min period men måste ju äta annars blir de inge bra.... fika är ju inte nyttigt de heller såå....

Just nu bara snurrar allt i skallen... men ha en riktigt bra kväll nu

kramar

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0