äntligen internet..=)

Japp, åskan tog mitt internet i veckan trots att sladdarna var urdragna... måste ha fått en smäll innan...=/

Veckan har vart super trevlig ändå..=) i tisdags såå åkte ja till ett par kompisar i Källby hon lockade mitt hår, vi skulle se om hennes locktång funkade bra i mitt hår å de blev kanon.. sedan kom grabbarna dit å vi spelade lite kubb sedan fick Henke för sig att han skulle bada mitt i natten..=P ja trevlig var de iallafall...

sedan på onsdagen såå åkte ja till Skövde å skicka upp tid rapporter... sedan shoppa lite smått... när ja kte hem kom jag mitt i ovädret kan man säga, såg nästan ingenting å de låg vatten över hela vägen... ja de gick ju bra som tur va.. åkte till kockhem å spela kort... hon kan ju inte göra nåt såå dåå åkte ja dit såå gubben hennes kunde göra annat..=)

På torsdagen såå åkte ja hem till Veronica å Anton, å drack te som i gamla tider..=) Tack för en trevlig dag..=) får vi göra om..=) Kvällen vart lugn här hemma... =)

Igår såå va ja å skrev delegationspapper på Viktoria å sedan såå åkte ja hem å sedan åkte ja å hämta modemet..=) fick de igår kväll sedan kom gumz hit när ja höll på me de å sedan åkte vi å käka lite..=) tog en sväng på coop innan..=) trevlig värre..=) sedan satt vi på en parkering å kika på åskan.. sikka blixtrar men åkte hem när de börja sturtregna ... =( ja de ska nite komma såå fort utan lite försiktigt..

nu kommer hon snart hit igen å ska locka mitt hår inför min Kusins stora dag.. hon blir nämligen fru Tidblom ida..=) ska bli såå skoj...=)

Nepp om ja ska plocka fram lite.. måste ringa mor min me för att få reda på rätt tid när hon ska hämta mig..=)

Ha nu en trevlig lördag såå lägger ja upp lite kort sedan..=)

Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0