Sven 95 år

Japp det skulle min pappas morfar fyllt idag... satt och kika efter kort på honom men hade tyvärr inga i datan, skulle ha haft om jag hade lagt in de flesta från brorsan men icke sa nicke...

Han var så god på sitt sätt, en riktigt krutgubbe skulle jag vilja säga... han gick bort den 19 feb. 2005. Efter en månad eller ja lite mer på sjukhus.. sommaren innan så odla han grönt i sitt trädgårdsland och hade kollat att hans bärbara telefon funkade faktiskt dit...


Ja det är synd att de gamla försvinner en efter en men livet är ju så och jag tror att när man blir gammal och har levt sitt liv såå känner man att man har hunnit med allt...

*saknar dig iallafall*

Ida har ja städat såå nu ser der reko ut här, fattar inte varför man inte har bättre ordning men men det är ju som det är...

Sen har jag även pluggat en stund.. usch känns som inget fastnar men men de märker vi på provet på onsdag är ju inte dax ännu...

nu ska jag iväg till Annica och Henke en stund... =) ska bli skoj

Jag hoppas ni får en trevligt lördags kväll allesammans..=)

kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0