snabbt inlägg innan kudden

Blev visst senare idag än jag hade tänkt mig...  men trevlig har det vart...

jobbet har gått kanon, trodde det skulle vara nedstämt pga att det var begravning i fredags men humöret på topp, fick t.o.m. ta in en vik. på onsdag för ingen annan kunde... såå nu kan jag gå på första lektionen i medicinskt grundkurs och psykologi A,.... det känns toppen... hoppas verkligen allt ordnar upp sig...

köpte med mig lite fika till jobbarkompisen och satt och tjöta, fick låna en hel del böcker... kan ju kolla gumz om nån fattas..=) kommer just nu inte ihåg vilka det var... haha...

sen satt vi som sagt och tjöta och sedan sa hon bara, du kan väl stanna på middag..?? kronblom (mitt smeknamn på hennes gubbe) kommer hem efter jobbet vid 19.30.. såå hon lagade ädelost kyckling med ris och wookade grönsaker och sallad.. mumma de ni och sedan kaffe efter...

nu är jag rejält trött och ska krama kudden...

ska ha muntlig berättelse om mig själv imorrn i skolan som börjar 9.30...

sussa gött

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0