Skola och jobb..

Japp det är det mesta mitt liv handlar om just nu..=/ eller jag börjar trivas med det.. bara det går som de har gjort nu de sista så... känner dock att ja inte hinner med allt annat...=/

Jaja det är som det är och visste om det när jag börja så..

ida har ja vart i skolan mellan 12 och 14 skulle sluta 14.30 men vi har haft genomgång med lagar idag såå det vart mkt på en och samma gång....

haft genomgång på de 3 stora lagarna, SOL, HSL och LSS och även Lex Maria och Lex Sara och nåra mindre.. kan lite om dem innnan såå det kändes ganska bra... =)

sen blev de en kopp kaffe med töserna efteråt och nu ska jag snart till jobbet... jobbar 17 - 08

Imorrn har jag både medicinsk grundkurs och Psykologi A nackdelen är den där håltimmer emellan men men det är ju som det är...

Usch borde städa här hemma men men kasnke hinner med det imorrn kväll..=) efm... hehe


kramar på er nu

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0