Skola dag tre

Kommer jag nog berätta lite mer om imorgon för ikväll orkar jag inte...

Var i skolan idag till kl va väl 11 iallafall, hade ett mentorsamtal efter lektionen...

En sak är säkert att det kommer bli tufft otroligt tufft... men men mer info kommer imorrn...

Ida så va ja ute och gick en liten runda när jag hade kommit hem och sedan käkade jag lite mat och somna eller ja halv sov på soffan en stund... Gumman ringde sen...

Ikväll har jag vart ute hos min älskade föräldrar... *älskar er verkligen jätte mkt* drack kaffe, tjöta skit, spela kort åt fattiga riddare(som var evigheter sen) och kollade på, på spåret och knäppa klipp...

Tack för att ni finns..

nepp nu ska ja ta å krama min kudde, måste få rutin på min vardag för att orka med allt...

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0