Skola dag ett och två...

Hejsan på er!!

Hoppas allt är bra..=) själv är man helt slut.. jobbade i natt och var i skolan både igår och idag...

Nu ska vi se, igår började vi kl 08.30 och hade mest genomgång ang. skolan överlag och CSN och en massa annan information... var  helt slut i skallen efter det... och sedan var det en rundgång på skolan, hade väl inte behövt göra det igentligen men nu blev det så iallafall... åkte hem och la mig en stund sedan, för jag jobbade natten i natt... somna en timme iallafall.=)

jobbade som sagt i natt, det gick faktiskt bra... gott humör och mkt skratt och skoj..=)

gick av 08 imorse och for hem en stund, slappa lite duscha och for iväg till apoteket innan... var tvungen att hämta ut piller... =P sedan for jag till skolan idag, vart där kl 13... träfffade våra lärare, i omvårdnad och fick information och schema... fick även reda på vilka böcker vi skall använda och ska införskaffa... tur att min arbetskollega har en del, för det behövde inte vara de nyaste böckerna...

vet inte mer vad jag ska skriva.. kommer nog på mer om en stund...

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0