Skallebang

Kan man lugnt säga... fan slog i huvudet i hans bil ida på jobbet. man lastar ut i bak på den och den är ju låg i tak fast hög för att vara bil... haha om ni fattar vad jag menar... och tro inte fan att jag slog i skallen då... ahh kommer ha en bula där imorrn för den har redan börjat bildas... haha... min otur alltså

annars en helt okey dag, skrattat såå jag har ont i magen... skruttungen alltså... haha du har då charmat in dig över allt.... haha.... *gillar dig sötsnöre*

Gått på alvedon ida med... borde väl ge sig snart tycker jag...

nepp ska varva ner nu och kanske ta en alvedon för skallebangen...

skola imorrn för medicinskt grundkurs och sedan psykologi A börjar 8 och sista lektionen slutar 14.45

blir nog vv imorrn med...=)

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0