Ont i Skallen...

Japp, det känns som det vore tusen hoppande och stutsande barn där uppe... haha nej kanske inte såå illa men det känns av...

tror det är så att jag har druckit för dåligt ida och sedan såå är jag nog trött...

blir nog sängen snart... skulle ja tro iallafall.. kl ska ju ringa 06.15 imorrn...

Jobbet gick kanon igår.. gjorde dock en hel del såå var helt slut när det var det var dax att sussa...

sen var det bara upp ida och till skolan direkt när man hade slutat jobbet...

hade genomgång ang. hygien inom vården idag och eftersom jag inte kan gå nästa vecka på lektionen såå får jag göra en skriftlig inlämning EN TILL!!!

NU har ja två tills nästa ett prov till veckan därpå och sedan veckan därpå en inlämningsuppgift inom Psykologin... hmm jaa.. det börjar på allvar nu...

Jaja blev en kopp kaffe med tjejerna..=) och sedan for jag till coop och japp gumman shoopade mat.. haha... japp nu är de fyllt här...

sen åkte jag hem en sväng, plocka ihop lite tvätt och sedan for ja ut till mor och far... =)

Vart där ute tills ja va väl hemma runt 8 och nu har jag duschat hängt upp lite tvätt och gjort mig en rostat macka.. *mumma, vet inte nyttigt men förbannad gött*

Nu ska jag bara skära ner lite sallad till middan imorrn...

Nepp nu ska jag ta lite chillinötter tror jag..

Pöss Pöss

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0