Nu sitter jag här igen...

Känns som det snurrar lite mkt i skallen för att kunna sova... det skulle nog kunna gå om jag försöker men ja det är inte lätt... Mycket spelar nog in med att det kommer bli en hektiskt tid framöver... med skolan och allt...

Jobbet tror jag kommer funka och som arbetskollegan saa att det kommer det göra, måste bara inse det själv.. och sluta fundera...

Skolan kommer oxå gå, det vet jag, bara jag slutar fundera...

sen finns det kasnke andra tankar med om livet, vänner och familj m.m. ta det lugnt tjejen de kommer inte försvinna ifrån dig...

men varför känns det såå hopplöst ibland..??

äsch önskar jag vore en guru eller nåt (som går på tv:n=P) som har de flesta svaren... haha

överanalyserar för mkt så är det helt enkel... kanske är bäst att låta allt ha sin gilla gång...=) allt går utom trasiga klockor och små barn... och det ligger nåt i det..

Nu känns det som jag bara skriver för skrivandet skull... haha.... 

i veckan blir det väl ganska fullt upp...

- imorrn som sagt lektioner, första mellan 8-10.30
- andra mellan 12.45 - 14.45
- sedan viktväktarna på kvällen...

torsdag...

- skola mellan 8-9.30
- jobba mellan 17 - 08

fredag

Skulle det blitt skolan men det blev de inte,

jobbet mellan 10 - 12

ja ni sen får vi se vad som händer...

pengarna börjar tryta denna månaden med såå får väl hitta på nåt ekonomiskt... =) haha


kramar på er

johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Så klart de kommer gå bra gumman.. men du ska inte oroa dig så innan allt de jobbiga kommit igång! .. du tänker för mycket!!... gör som ja...tänk inte=P Hakona matata!=P höhö...o jag kommer alltid finnas där för dig gumman.. de vet du!! .. så lätt blir du inte av me mig!...=D ..(ps, me mig e re super)=)

2009-01-14 @ 08:35:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0