Nu har jag...

Vaknat och fått i mig kaffe och smörgås...=)

Kunde somna till slut men det är ju fan skit jobbigt att ligga och vri sig.... såå,
Fast det blev ju ingen ändring på bloggen... jaja kl 3 på natten kanske man inte skall göra nåt sånt..=P

nepp nu ska ja snart iväg och handla lite, middags mat och bröd och frukt...

sen ska jag till lidl med och kolla pappa ville jag skulle köpa hummer..=P får la se om det smakar bra... och om det finns, för isåfall ska vi äta detta på fredag... Jag har aldrig ätit hummer iallafall och det är ju fan inte billigt... haha vad var det pappa hade kollat på fiskbilen vid coop?? 149:-kr/kg eller mer ändå... haha ja de är dyrt... undrar om det smakar lika bra som kräftor..?? men det ska ju vara svenksa kräftor isåfall... pappas fiskade kräftor, som han har kokat...

Ja de är ett hemskt öde för dom men förbannat vad dom smakar bra..=)

Föresten vill man öka läsare på bloggen så ska man blogga på natten, fick närmare 30 läsare på 2 min, inatt... haha

nepp ska dricka upp kaffet och klä på mig lite andra kläder...

kanske fixa tvätten med, ska ju tvätta en hel del idag, har bokat mellan 14-22

Nepp kaffe var det ja, det smakar ju inte bra när det är kallt...

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0