Lördag... var det idag ja...

Japp ida var det lördag och snart bär det va till jobbet... =/ jobbar 17 - 13 och imorrn ska jag iväg till arbetskollegan och hämta skolböcker... var verkligen kanon trött igår efter allt, fortfarande mkt tänkande på hur det kommer att gå...

Trodde från början att skolan skulle vara en heldag eller två, men nu är det korta lektioner och 4 dagar i veckan, framtill  vecka 16, sen är det bara två dagar i veckan som tur är, men kommer bli full rulle och skolan och jobbet kommer ta upp det mesta av min tid, dock nervös för att ta upp det med jobbet, måste göra det ikväll och måste få in någon som kan jobba för mig på onsdag eftersom det är två kurser som startar då,.. medicinskgrundkurs och psykologi A... annars tror jag att jag har fått i ordning på det mesta.... en kanske oroar sig för mkt men en får ta en månad i taget tror jag... vi får se hur det hela kommer gå, och ger jag mig katten på det såå ska vi väl ordna detta eller vad tror ni???

Kommer att ha praktik oxå mellan vecka 11-14 då på ett äldreboende...

sen kasnke om ja har tur kommer kunna validera en hel del inom LSS:en eftersom att jag har nästan 4 års arbetslivserfarenhet... ja vi får se om det går..

lärarna verkade förstå att jag inte kommer kunna ta alla lektioner utan får ta igen det med eget arbete under tiden... men som det ser ut nu och framtill vecka 8 är det en eller två ggr...

Hoppas bara att jag klarar ekonomin nu... kommer ligga på en 130 timmar i månaden, då ska jag klara av det, förhoppningsvis... men får dra ner på en del.. såå är det bara..och ha stenkoll....

Nepp nu ska ja nog ta och packa väskan, plocka lite och sedan ta nåt att äta... innan jag far iväg till jobbet.. ska köpa mjölk till herrn med...

ha det nu super...

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Kommer du klara gumman!!... o om du behöver nån o diskutera me i nått arbete elle nått så kan ja hjälpa dig! inte för att du kanske får nåra smarta ord tebax men ändå=D haha.. I will help you så gott ja kan!=) ... Kraaaaaaaaaaaam, ps..du hade juh fb juh!=P hahaha...find you=P

2009-01-10 @ 14:51:12
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

När ja va nere me julgrejerna hitta ja pykologi och psykiatriboken..vet inte vilken av de du ville låna, så du får kika på de sen!=) .. hoppas de går bra o jobba ikväll nu!=) ..Kraam

2009-01-10 @ 16:47:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0