Lördag & Söndag //Jobbig tid

Japp, kom inte hem förrän sent i natt så.... kl va väl iallafall halv 2 tror jag och kl blev mkt innan jag kom upp ur sängen... idag...


Igår var jag ute hos mina föräldrar spelade lite kort med bror min och mor min....=)eller jag först kom farmor och farfar dit och vi tog en kopp kaffe och pratade i två timmar eller nåt.... sen spelade vi kort... hade en riktigt tur igår fick 4tal i ess.. de ni..=)

sen på kvällen for ja till lidköping om Mattias... hehe Kalle och holmarna var där... hehe Jag och veronica gick och käka och hade tjejsnack, tog en lite prommenad i kylan med... dock inte fort för jag fick sånt himla magknip efter jag hade ätit...

sen satt vi och kolla på kossan.nu tror jag det är... hehe en massa roligt klipp, särskilt med djur.. skratta såå jag hade ont i magen...

Sen ida när jag väl kom upp såå var jag bara hemma en liten stund och for sedan ut till mor coh far igen, mamma och brorsan va ute och kika på kyrkor... såå jag fick äta middag i fred och sedan såå löste jag lite korsord... och sen blev det kaffe och kortspel idag med... och tro på trissor att idag fick jag tio, knekt dam kung och ess i ruter... haha... ibland har man tur...

Åkte hem vid halv sju tiden och va väl hemma här vid kvar över sju, köpte frimärken och posta ett brev åt morsan och sedan tanka jag med... tänkte kollat glykolen med men det gick inte... =/

------

Kvällen har inte vart roligt men det är som det är och ja, gjort är gjort.... (vill inte prata om det mer än de som berörs av det)

----
Hösten 2008 har väl inte rikitgt vart min tid, mått ganska dålig igentligen men försökt att visa mig stark inför andra men hade gärna velat bara lägga mig och gråta... tror inte det har vart jobbet som spökat mest utan allmänt, visst USA knäckte mig ganska mkt men mkt annat med...

får bara hoppas att 2009 innebär mkt nytt och glädje, skolan funkar och att rullar på...

ska även försöka ta tag i vikten nu med... den har gått åt pipsvängen nu det sista...

nepp ska ta å krama kudden nu om det går... dvs

kramar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0