Hummer!!

Japp det har jag käkat ikväll, köpte två st hummrar (elle hur katten de nu stavas, orkar försten inte bry mig) i gbg i måndags, de kosta 79 kr st.. såå ja, det var väl ingen WOW upplevelse, att de skulle va så attans dyrt.. skulle smaka bättre med vanliga havskräftor då eller pappas egna fångade kräftor som han kokar själv.. *mumma* hihi ja men som sagt ida har ja smakat hummer,

Vi satt hela familjen vid köksbordet och de andra åt räkor och baugette med ost.. Mums... Jag älskar verkligen min familj.. de betyder nåt otroligt för mig, kan inte beskriva i ord.. visst kan säker klassas som mammasjuk också men jag är nog sådan..

Jag är otroligt trött just nu och ska väl igentligen krypt ner under täcket direkt när jag kom hem men har så otroligt svårt att varva ner direkt när jag kommer hem... Men just nu är det riktigt illa, känns som jag skulle kunna gråta rakt ut just nu... tror det mesta är tröttheten men sen känns det som det är lite mkt nu...

skolan är jätteskoj och trivs verkligen men att jobba samtidigt.. ja det är inga tankar som ja ska ha just nu... nu när jag är trött men hur ska jag orka, jaja det går nog...

Inom de närmaste tre veckorna har jag:

- ett arbete i Etik och livsfrågor
- ett arbete i Utvecklingspsykologi
- ett prov på andning och andningssjukdomar
- Ett arbete om en cancersjukdom

Just de en bok som skulle läsas...

Jaja...

nåt som var kanon jobbigt ikväll var när pappa fråga om vikten... känner att de har gått helt fel nu .. orkar inte men vill... ahh vet ju hur man gör men när får man in allt i planeringen när allt bara försvinner... fan vissa dagar orkar jag inte ens tänka på att stå vid spisen, de dagar jag verkligen måste äta är när jag jobbar...

Jaja bara jag som kan göra nåt åt det hela...

nepp nu ska jag krama kudden...

imorrn är det städ, plugg, städ, plugg och förhoppningsvis lite vänner som vill umgås...=)

kram kram kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0