Hejsan!! Sikken dag...

Japp det kan man lugnt säga... ett humör utan dess like... inte nåt ja har sett på senaste tiden iallafall.... =/

Upp och ner ner och upp.... rätta la te sig på efm ida... men ja.. allt annat.. =/

börja imorse me, att ta fram yxan och hugg av mig armen..... ja det är ju trevligt att höra.... men jaja de är ju som det är...

Imorrn börjar ja inte förrän 17, skulle vart ledig igentligen men passa mig bättre med att jag bytte dag, (istället för natten mellan tors-fred) sen jobbar jag lörd-söndag med... sen är ja ledig måndag, om det inte är skola då dvs...

Nu funderar jag på vad jag ska ta till kvällsmat, kan bli smörgås och kaffe, har inte blitt många koppar ida,. och sen en clementin eller äpple efteråt, utan skal dvs... annars blir de kris... haha....

sen blir det nog en dusch ikväll, har sprungit fram å tillbaka ida på jobbet, gör si gör så.... och gjorde man inte allt på en gång såå.. ja en skulle vilja vara bläckfisk ibland... haha 8 armar, tror ni man skulle hinna med en del då??

nepp om ja ska lite disk som inte hanns med igår (eller läs orkade) lägga in lite tvätt duscha och sätta sig vid datan... =)


Skolan börjar imorrn nu, tror ni ja är lite nervis eller??

Pöss Pöss

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

ah, sköjj=P .. hehe.. själv har ja vart hemma.. o pluggat.. men går såååååå segt nu! .. men men.. =) haha.. ja imorrn börjar du då!=) .. hehe.. lycka e imorrn nu!=) .. ring mig när du kommer ifrån skolan så får ja höra hur de va=D hehehe..Kraaam

2009-01-06 @ 19:16:41
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0