Heeeejsan!!!

Heeejsan!!

Nu fick jag lite energi till att skriva lite..=) Trött som skam men det känns bra..

Personalmötet igår gick bra.. inga stora diskussioner... lugnt och skönt... =)

sen gick jag på mitt arbetspass och det gick kanon och då menar jag kanon... =) kanon humör, skratt och skoj..=)

fast  vette katten om jag vill ha grädde på den senaste tiden..=P haha... såg cuppling igår på tv4+ och ja de använde grädde till nåt där som jag känner lite jaa... hmm nja.. usch...=P

Ida har de vart skola...

började med medicinsk grundkurs och där pratade vi om lungorna och sjukdomar som kan uppkoma där...

ÖLI, Kol, Astma, Allergi, pneumoni m.m.

detta skall vi ha prov på om 2 veckor såå nu gäller det att plugga...

sen hade vi psykologi A och där pratade vi om Sigmund Freud och hans tankar kring det, jag och överjag.. sen diskuterade vi även hans teori om det psykosexuella utvecklingen samt hans drömteroier...

japp, fick även en inlämningsuppgift som skall vara klart till v 8 om utvecklingspsykologin... de stora människorna inom detta... sen fick man välja hur mkt man ville skriva för betygets skull... kan välja om man vill skriva g, vg eller mvg... får la se hur mkt jag orkar...

nepp ha det nu super

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0