Halloysan.=)

haha, nu kom man äntligen in på bloggen..=)

haha... ojoj... försökt och logga in ett par timmar nu.. men det ville icke...

såg att jag inte hade bloggat sedan onsdag, hmm konstig.. haha nej men inte alltid man har tid eller lust... =/

I torsdag såå gjorde jag inte såå mkt, skulle ju jobba på kvällen, eller jo jag satt en del i tele om jag minns rätt..=)

På jobbet gick det kanon, han hade vart på värsta humöret på dan men på kvällen knalla det på riktigt bra..=) skoj skoj..=) hade en tjej bredvid med såå... men som sagt gick kanon..=) hihi

Igår såå var det lite struligt på morrnen, hade lite å göra på jobbet innan 8 och sedan satt jag och plugga i två timmar... innan jag hade utbildning med sjukgymnast eller alla på jobbet skulle va där...

sedan åkte jag och två tjejer på lunch åkte till thai house i skövde mumma det ni..=) sedan sprang vi in på öb lite, hade slut på shampo och balsam...

då ringe mamma och hade lite panik, fick hämta brorsan för hon skulle gå övertid på en timme... och sedan åkte jag ut tilll dem och tillbringa kvällen där...

sedan blev det hem coh sängen... trött som skam... och så..

vakna till liv vid 10 ida och har börjat plocka lite här hemma.. ska dra på musiken igen här nu.. ville som sagt blogga lite bara..=)

nepp fortsätta damvippan går inte av sig själv...=P

Kramar
Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0