Göteborg

Japp har man vart ida.. På sahlgrenska... med jobbet...

Ja började kl 9 ida som skönt var, fast sängen var otroligt skönt imorse såå kom väl inte upp särskilt tidigt utan det blev stressigt till jobbet. var lite stressat när jag kom dit men men det är alltid såå när man ska göra nåt... stress stress stress... men när vi väl kom iväg vid 10 så var det lugnt...

var framme i gbg vid kvart över tolv... körde hela vägen dit... tog en fika och sedan gick vi och invänta systern...
fattar inte detta åka 16 mil för ett besök som tar en 20 min var 6:e vecka... jaja det är ju svensk sjukvård.... vi har det bra mot många andra länder men när läkarna tror de är dom bästa och lyssnar inte på vad patienten vill blir jag förbannad....

jaja åkte till saluhallen och käkade greiskt, tandori nånting... brukar inte vara starkt men den här var kryddad som fan...om ja säger att det märks att min mage inte gillar det så..=/ men smaka bra..=)

han handlade lite och sedan såå fortsatte vi hemåt mitt i rusningstraffiken... men körde hela vägen hem med och vi överlevde...

Nu är jag helt slut och ska krama kudden snart tror jag och nu ringde grannen precis kommer sitta i telefon nu en stund... *orka*

ha det gött nu..=)

kramar

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0