*2009*

Japp då var det 2009 då och 2008 är slut och kommer aldrig åter... nej men skämt och sido var 2008 ett relativt bra år, tror jag iallafall... Jag fick lära mig både för och nackdelar med mkt, lära känna nya människor och utvecklas lite...

Om ja nu ser framåt såå kommer 2009 antagligen bli ett hårt och tufft år, i o m att jag kommer plugga heltid samtidigt som jag ska jobba som jag gör... alltså 97,8% om detta nu går såå får vi la se vad som sker... det börjar nästa vecka...

bara så ni vet så kommer jag att proritera jobbet och skolan först... såå är det bara, så jag hoppas att mina vänner kommer föstå... =)

Nepp ja ska snart krama kudden, blev inte kanon tidigt igår och upp tidigt ida.. =/eller ja kl va väl åtta, började halv tio... men allt har gått bra... skrattat och skojat... fast känner mig dassen... haha...

kvällen igår va kanon skoj med trevligt sällskap, god mat och en massa spelande och raketer...=) skoj som tusan var det och jag hoppas de andra tyckte det med...

nepp kudden var det innan jag gäspar käkarna ur led..

eftersom det inte blev nåt städat i måndags såå hoppas jag det blir det imorrn... men jaja det är som det är... haha JAG ÄR ETT HOPPLÖSTFALL!!!!!!

kram kram på er alla!!!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0