1 ½ timma skola!!

Japp de har det vart ida.. tror ni det var jobbigt att kliva upp ida... hmm japp.. sängen var såå skönt.. hade öppet ett fönster i natt med såå kallt i rummet och vart under täcket..=) hihi dåå sover jag bäst iallafall....  sover inte när det är för varmt i rummet... såå är det bara.. sen kan det ju bero på att jag var extremt trött med... hmm jaa....

Trodde jag skulle vara tröttare nu än jag är.. känner mig relativt pigg...=)

Haft ETIK OCH LIVSFRÅGOR idag,, första lektionen eftersom läraren var sjuk förra veckan...

Inte den roligaste kursen kanske men vad ska man göra.. det är 100P iallafall...  får göra ett arbete det första jag göra för det ska egentligen vara mest diskussioner men nästa vecka såå jobbar jag på fredag och kan nog inte göra nåt åt det såå blir ett eget arbete istället ... Ja det var några ord och sedan ska man sätta in det i den vardaliga vardan eller arbetet eller inte på nåt... ja de blir nog bra... =) jag klarar nog av detta med..

nepp nu ska jag antagligen diska eller plugga... svårt val... kanske både ock... haha...

ska luncha med FIa ida sen... *ska bli skoj*

ska duscha med innan för jag ska jobba ikväll och direkt till skolan imorrn.. sen imorrn blir det nog en tur ut till mor och far med..=) *älskar er*

nepp sätta fart här nu

Pöss Pöss

på er..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0